Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Δυστυχώς η Ελλάδα είναι ένας μεγάλος σταθμάρχης σε όλα τα επίπεδα, από όπου και να το κοιτάξεις...(Ο Μεθοδικός Σερίφης)


Το δυστύχημα στα Τέμπη ήρθε να επιβεβαιώσει τούς ανθρώπους  που έφυγαν  στο εξωτερικό για μια καλύτερη ποιότητα ζωής ότι σωστά έπραξαν.

Τα Τέμπη ήρθαν να μας θυμίσουν και τις παθογένειες που ζούμε ως χώρα, γνωστό για όλους μας και όχι πρωτόγνωρο. 

Μη μου πει κάποιος ότι ήταν άγνωστο το πλιάτσικο που γίνονταν πολλά χρόνια στον ΟΣΕ η πχ για τις  κλοπές καλωδίων χαλκού;
Παράγοντες της αγοράς  λένε με σιγουριά ότι η πληθωριστική καταιγίδα  στα τρόφιμα δεν θα κοπάσει ενώ έρχονται νέες ανατιμήσεις  στο μεγαλύτερο φάσμα ειδών πρώτης ανάγκης που έρχονται ως αποτέλεσμα της αύξησης στο κόστος παραγωγής.

Ο πληθωρισμός πέφτει η ακρίβεια παραμένει και αυξάνεται!

Το παράδοξο είναι ότι η αιτία αύξησης των βασικών αγαθών ήταν το κόστος ενέργειας που αυξήθηκε λόγο πολέμου και ενώ τώρα  οι τιμές ενέργειας  έχουν ραγδαία πτώση το κόστος στον καταναλωτή είναι δυσβάσταχτο διότι καθημερινά τα αγαθά αυξάνονται.

Η πολιτική που ακολουθείται όλα αυτά τα χρόνια ανεξάρτητα πολιτικού χρώματος από τις εκάστοτε κυβερνήσεις μας έχει διδάξει ότι σε οποιαδήποτε αγαθό έρχεται , η  ανατίμηση παραμένει και πάντα αυξάνεται.

Οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι σε μια αύξηση πάντα υπάρχει φυσική αιτία η εφευρετικότητα ενώ τα κακώς κείμενα δεν διορθώνονται ποτέ! (Είναι σαν τη μείωση μισθού πού και αυτή ποτέ δεν επανέρχεται).

Ανακάλυψαν λοιπόν ότι τα αγαθά πρώτης ανάγκης δεν έχουν αφομοιώσει ακόμα τη πτώση τιμών ενέργειας δηλαδή λειτουργεί με καθυστέρηση, κάτι που το βλέπουμε και στα επιτόκια δηλαδή πριν προλάβει η ΕΚΤ να ανακοινώσει αύξηση στα επιτόκια δανεισμού οι Τράπεζες προγενέστερα τίς έχουν περάσει  στους δανειολήπτες.

Αντίθετα  όταν πέφτουν τα επιτόκια  κρατούν τα επιτόκια στο προηγούμενο υψηλό επίπεδο τιμών και εφόσον πραγματοποιηθεί η μείωση έχουμε κάποια μονάδα χαμηλότερα.

Ένα άλλο  παράδοξο είναι στο δομικό πληθωρισμό παρατηρείται η αλματώδης αύξηση υλικών και ενώ ποτέ στο παρελθόν δεν έχουν πέσει οι τιμές, υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για αγορά κατοικίας (άραγε από πού προέρχονται αυτά τα χρήματα, κανείς δεν διερωτάται ούτε ελέγχει) από καταναλωτές.

Στην κατοικία οι κατασκευαστές όπως πάντα καλομαθημένοι αυξάνουν εξωφρενικά τις τιμές και θεωρούν αυτονόητο ότι δεν θα πέσουν γιατί δεν έπεσαν ποτέ, και ενώ είναι ακατόρθωτο να υπάρξει ενδιαφερόμενος για να σηκώσει τόσο μεγάλο βάρος δανείου αυτόματα γίνεται εργαλείο συγκεκριμένης εύρωστης μάζας κοινού και χρησιμοποιείται ως τακτοποίηση παρά ως στυλοβάτη στο οικονομικό συμπλήρωμα αγοράς κατοικίας.

Τα Τέμπη ήρθαν να μας θυμίσουν τις παθογένειες που ζούμε ως χώρα, γνωστό για όλους μας και όχι πρωτόγνωρο. Μη μου πει κάποιος ότι ήταν άγνωστο το πλιάτσικο που γίνονταν πολλά χρόνια στον ΟΣΕ η πχ για τις  κλοπές καλωδίων χαλκού;

Στον ΑΔΜΗΕ τώρα περνούν γραμμές ρεύματος (όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες έχουν τελειώσει χρόνια πριν τις διασυνδέσεις) και στα Καλάβρυτα καλόγριες πολιτικού περιεχομένου κατάφεραν νόμιμα να σταματήσουν ένα τεράστιο έργο προσβάλλοντας ακόμα και τις ανώτατες δικαστικές αρχές του Συμβουλίου Επικρατείας.

Ολη η Ελλάδα γνώριζε για τα τρένα όπως και όλοι οι πολιτικοί, αλλά τώρα μιλάμε για αθώα θύματα και συνάμα οργή για τις παθογένειες πού έχουν συσσωρευτεί τόσα χρόνια.

Μέσα σε 4 χρόνια 4 περιστατικά  με  ανθρώπινες απώλειες είναι βαρύ και μιλώ για Μάντρα, Μάτι κλπ

Δυστυχώς η Ελλάδα είναι ένας μεγάλος σταθμάρχης σε όλα τα επίπεδα από όπου και να το κοιτάξεις. Το δυστύχημα στα Τέμπη ήρθε να επιβεβαιώσει τούς ανθρώπους  που έφυγαν  στο εξωτερικό για μια καλύτερη ποιότητα ζωής ότι σωστά έπραξαν.

Είναι το μόνο που μπορείς να δικαιολογήσεις στη  πολιτική γιατί εδώ μένει μια απειροελάχιστη μερίδα ικανών υπεύθυνων ανθρώπων πού εργάζονται σκληρά  και ο κομματικός στρατός που λόγο κομματικών φρονημάτων δεν αξιολογούνται αλλά ούτε αυτά τα ίδια άτομα δεν είναι ικανά για αυτοκριτική οπότε εκεί χάνετε η ουσία και τοποθετούν κάθε καρυδιάς καρύδι σε θέσεις που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν.

Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει στην οδήγηση , με κριτήριο ότι οδηγεί ο τάδε μπορεί και αυτός και γι' αυτό έχουμε τόσα τροχαία. Όμως ο ηθικός αυτουργός είναι αυτός που για κάποιους γνωστούς λόγους  εγκρίνει και δίνει την άδεια να οδηγήσει οπότε μετατρέπεται σε κινούμενη βόμβα ανευθυνότητας με θύματα αθώους.

Αναρωτιέμαι, αυτές τίς δύσκολες μέρες έχουν ελέγξει τα άτομα που έχουν τοποθετήσει σε όλες τις  νευραλγικές υπεύθυνες θέσεις ειδικά αυτές που έχουν να κάνουν με ανθρώπινες ζωές πχ στο χώρο της υγείας  κέντρα υγείας, νοσοκομεία κλπ ;

Κάτι σημαντικό που δεν αναφέρθηκε από κανένα ΜΜΕ που δεν αναρωτήθηκαν αν το άλλο τρένο ήταν και αυτό επιβατικό πόσες ανθρώπινες ζωές θα θρηνούσε η χώρα;

Τέλος  μένω με την ευχή  σε ένα καλύτερο μέλλον από το σημερινό αρχή γενομένης απτή γιορτή της Ελληνικής επανάστασης του 1821 και όλοι  μας να μάθουμε στα παιδιά μας για ποιο λόγο γιορτάζουμε εκείνη την ημέρα.

Είς τό επανιδείν




Μεθοδικός σερίφης ⭐️