Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023

Πιο γρήγορα απ'όσο περίμενα... (editorial)

 Πιο γρήγορα απ'όσο περίμενα...


Δεν είμαι αφελής. Γνώριζα ότι αρκετός κόσμος, με διαβάζει, και πιθανόν να έχει σημαντικά κέρδη από τις επισημάνσεις μας, και από την επενδυτική τακτική που του προτείνουμε κάθε φορά, δείχνοντας του τις ευκαιρίες, και προειδοποιώντας τον για τις παγίδες της χρηματιστηριακής αγοράς.
...
Δεν περίμενα όμως αυτόν τον κατακλυσμό μηνυμάτων αγάπης, και εκτίμησης που συμβαίνει εδώ και δυο μέρες. Σας ευχαριστώ όλους μέσα από τη καρδιά μου. Η απόφαση μου, να πάψω να έχω οποιαδήποτε δραστηριότητα στο mikrometoxos.gr, για το οποίο δαπανούσα καθημερινά 7ημέρες την εβδομάδα πάνω από 15 ώρες το 24ωρο, είναι οριστική και δεν αλλάζει. Όπως δεν αλλάζει και η απόφαση μου, να έχω επαφή μαζί σας, με κάποιο άλλο τρόπο λιγότερο κουραστικό.
...
Το κακό βέβαια δεν ήταν η δική μου απόφαση. Tο κακό ήταν ότι εκλεκτοί συνεργάτες μου στον μικρομέτοχο, με... στρίμωξαν στα δυο στενά, και δεν άφηναν να περάσει ούτε ένα Σαββατοκύριακο χωρίς να έχουμε φτιάξει μια νέα γωνιά στο διαδίκτυο για να γράφουν κι αυτοί εκεί, μαζί μου.
...
Ανάγκα και θεοί πείθονται. Tους ξεκαθάρισα όμως, ότι εγώ πάνω από πέντε ώρες την ημέρα δεν ασχολούμαι κι αν θέλετε ελάτε εσείς να διαχειρίζεστε τη γωνίτσα που θέλετε για να γράφετε. Και φυσικά ακολούθησε ... Γενική Διαδικτυακή Συνέλευση συνεργατών - φίλων.

  • Παραβρέθηκαν: 
  1. ΠΟΠΗ ΒΑΡΔΑΚΑ-
  2. ΟΑΚ-
  3. ΠΑΥΛΟΣ ΣΤΡΑΝΑΣ-
  4. ΚΩΝ/ΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ-
  5. Ο ΛΟΓΙΚΟΣ-
  6. Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ- 
  7. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ-
  8. Ο ΑΝ@ΛΗΤΗΣ- 
  9. Ο ΜΕΘΟΔΙΚΟΣ ΣΕΡΙΦΗΣ-
  10. Ο ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ- 
  11. Ο ΛΙΜΑΝΙΣΙΟΣ- 
  12. Ο SCALPER FUND - 
  13. Ο ΘΕΣΜΙΚΟΣ -   
  14. Ο ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ - 
  15. THE CONTRARIAN
  16. Ο ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ 
  17. Η αφεντιά μου
  • ΚΑΙ έρχονται κι άλλοι, όρεξη να έχετε...
Εξυπακούεται, ότι θα μας ενημερώνουν και οι ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΘΟΣ - ΗΛΙΑΣ ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ- ΘΟΔΩΡΟΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ- ΠΕΤΡΟΣ ΣΤΕΡΙΩΤΗΣ - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΟΥΛΗΣ, ενώ θα υπάρχει η δεδομένη νοητική συνεργασία με τον ΕΚΗΒΟΛΟ του Μιχάλη Γελαντάλι.

  • Ευτυχώς, δεν εμφανίστηκε κανένας …εφοπλιστής Ηλιόπουλος και έτσι υπήρξε ομοφωνία.
  • Και τα παραπάνω καλόπαιδα, αποφάσισαν να στηθεί μια γωνίτσα, εκεί κάπου στο χώρο των blogs, και να γράφουν όλοι αυτοί. Ε, φυσικά να γράφω κι εγώ, για να μη με χάσετε.
Κι από την ώρα που το αποφάσισαν οι αθεόφοβοι, έχω ξεκινήσει έναν αγώνα δρόμου, για να προλάβουν να πούνε τις απόψεις τους, πριν ανοίξει το ΧΑΑ, αύριο Δευτέρα. Ήδη έχουμε βρει το όνομα της νέας γωνιάς μας, τα … επίσημα εγκαίνια λέμε ότι θα προλάβουμε να τα κάνουμε κατά την Τετάρτη, αλλά την Δευτέρα το πρωί, θα μάθετε το όνομα** της γωνιάς μας από την σελίδα μου στο FB, και από την Υπόγα του Μιχάλη, ώστε όποιες πληροφορίες έχουμε συλλέξει το ΣΚ, να σας τις μεταφέρουμε έγκαιρα.

Τέλος, επειδή θα με βρίσκετε στην νέα γωνιά μας, να ενημερώσω ότι δεν έχω πλέον καμιά σχέση με τον μικρομέτοχο, δεν ζήτησα και δεν έλαβα ούτε ένα σεντ, πιστεύω ότι παραδίδω το site με υψηλότατη επισκεψιμότητα, και τους εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία.

Από ΣΗΜΕΡΑ, λοιπόν στο καινούργιο μας σπίτι, όλοι οι παλιοί φίλοι, ανεπίσημα. Και από Τετάρτη επίσημα. Αυστηρά πεντάωρη (μάξιμουμ) απασχόληση ο Βασίλης, και τα υπόλοιπα θα τα φροντίζουν οι… υπόλοιποι!

Καλή νέα αρχή, με υγεία και καλά κέρδη.
Βασίλης