Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Καλλιόπη Βαρδάκα: Το καθημερινό ενημερωτικό του Stock Partners (Σάββατο 4 Μαρτίου 2023)

**

«Τα δυστυχήματα είναι θυσίες για να βελτιωθούμε» Για ‘θυσία’ μίλησε ο Άρης Πορτοσαλτε. 
Η θυσία είναι μια πράξη που γίνεται οικειοθελώς • π.χ. πας στον πόλεμο γνωριζοντας ότι ενδέχεται να θυσιαστείς για την πατρίδα. Οι επιβάτες που έχασαν τη ζωή τους, δεν μπήκαν στο τρένο για να σκοτωθούν. 
Εδώ δεν υπάρχει θυσία.
Εδώ υπάρχει έγκλημα.

(Πόσο εύκολα μιλάμε για θυσία όταν δεν πρόκειται για το δικό μας παιδί…)
**
Οποιος κατάλαβε, κατάλαβε - Ρετσινάς πρώην δ/ντης Ασφάλειας ΤΡΑΙΝΟΣΕ:

Την άποψη ότι αν εξακολουθούσε να υπάρχει το κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων που λειτουργούσε μέχρι τα τέλη του 2020 στο κέντρο της Αθήνας, «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη», εξέφρασε στους δημοσιογράφους της ΕΡΤ Κώστα Λασκαράτο και Θάνο Σιαφάκα, ο πρώην Διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πρώην μέλος της Επιτροπής Ερευνών Χρήστος Ρετσινάς.
  • «Μέχρι το τέλος του ‘20 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο Σταθμάρχης – στην οδό Καρόλου. »Σήμερα δεν υπάρχει.
Δεν υπήρχε (τότε) περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος Σταθμάρχη. Ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο [κυκλοφορίας], πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου Σταθμάρχη».

Ερωτώμενος αν, στην περίπτωση που ήταν υπουργός, θα επέτρεπε στα τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, ο κ. Ρετσινάς απάντησε με ένα εμφατικό «όχι» λέγοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν».
Συμπλήρωσε πως από τα τέλη του 2020 δεν μπαίνει σε τρένο.
https://twitter.com/i/status/1631609642806640641
**
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΤΑ: Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που δεν θέλουν ν' ακούνε τίποτε. Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που σου επιτίθενται βρίζοντας και κολλώντας σου κομματικά ταμπελάκια σε τοίχους σου, όταν αναφέρεις στοιχεία, εγκληματικές παραλείψεις, διαφθορά και προβληματισμούς για το σιδηροδρομικό δυστύχημα που κόστισε τη ζωή τόσων νέων ανθρώπων.

Και το χειρότερο, κρύβονται πίσω από ένα δήθεν πένθος. Το άλλοθι στην ομερτά που θέλουν να επιβάλλουν. Μόνο που το πένθος ζητά δικαίωση. Η αλήθεια είναι αμείλικτη όσο κι αν θέλουν να την απωθήσουν, όσο κι αν θέλουν να κρυφτούν στη σιωπή.

Πονάει πολύ, αλλά το πρόβλημα είναι όλο δικό τους. Το λιγότερο που χρειάζομαι είναι τέτοιες αθλιότητες. Προσωπικά, απλά τους λυπάμαι.
**










**

ΧΡ.ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ: Πάντως η τραγωδία είναι τόσο μεγάλη που δεν νομίζω πως έχει και νόημα να υπάρξει προεκλογική περίοδος με συγκεντρώσεις έστω και περιορισμένες. Ποιος πολιτικός με τί καρδιά θα σταθεί μπροστά σε κοινό για να πάρει χειροκρότημα; Ας πάμε να ψηφίσουμε ήσυχα και απλά.

**

Πρώην σταθμάρχης Λάρισας: "Τον συγκεκριμένο σταθμάρχη τον γνωρίζω. Τον είχα & βοηθό στο γραφείο αποσκευών [..] Κάποια στιγμή του έδωσαν μετάταξη στο υπουργείο Παιδείας, στα σχολικά βιβλία. Μοίραζε βιβλία στα σχολεία. Στα 59 του χρόνια μεσολάβησε το ΚΟΜΜΑ & τον έκαναν σταθμάρχη"

**

ΠΑΝ.ΠΕΡΠ: Μπορεί κάποιος να μου εξηγησει γιατί πενθος σημαινει : *σβήνουμε φώτα *φοραμε μαύρα ή σκούρα *κάνουμε παυση δραστηριοτητων *κλεινομαστε στο καβουκι μας *συζητάμε 24 ωρες το 24ωρο τους νεκρούς; Λοιπον εγω δεν έκανα τιποτε απ ολα αυτα και πιστεψτε με υποφέρω και πενθω καθημερινά.

**













**

ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ: Δεν με ενδιαφέρει αν κλέβουν καλώδια κι εξοπλισμό Ελβετοί, Κινέζοι, Ρομά, δεξιοί ή αριστεροί. Η κλοπή έστω και μιας βίδας από δημόσιες υποδομές πρέπει να γίνει κακούργημα χθες. ΥΓ Κι ελέγξτε τα σκραπατζίδικα.

**

Πέρασαν τόσες μέρες κι ο μόνος που είναι στον εισαγγελέα και του ασκήθηκαν διώξεις είναι ο σταθμάρχης. Κανείς άλλος στις αρχές, ούτε καν η εταιρεία για εξηγήσεις. Αυτά.

**

Από την εποχή που ο «αείμνηστος» έδωσε απεριόριστα δικαιώματα στους ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, η Χώρα θα είναι δέσμια στις αποφάσεις τους, στην ανάπτυξη, στην ΠΑΙΔΕΙΑ, στο Δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα. Η ΧΩΡΑ αυτή θα ζει υπό ομηρεία και στο έλεος κάποιων ανάλγητων αυτόκλητων "Λεχ Βαλέσα"

**








** Σταθμάρχες από φυλακές, νοσοκομεία και δικαστήρια

Η θέση του σταθμάρχη ασφαλώς και είναι μία τέτοια θέση ευθύνης, ειδικά από τη στιγμή που στη βάρδια μένει μόνος του, όπως έγινε την αποφράδα νύχτα του δυστυχήματος στα Τέμπη. Έχει τις γνώσεις και την εκπαίδευση να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που εμφανίζονται; Έχει τη νηφαλιότητα να πάρει αποφάσεις που θα σώσουν ζωές; Υπάρχει η κατάλληλη πειθαρχία ώστε να φέρει σε πέρας ένα σημαντικό έργο, την ομαλή κυκλοφορία των τρένων, με τα οποία χιλιάδες επιβάτες ταξιδεύουν αμέριμνοι καθημερινά; Και αφού έγινε λόγος για κινητικότητα στο δημόσιο για τον συγκεκριμένο σταθμάρχη, εάν ψάξει κανείς στην Διαύγεια, εύκολα ανακαλύπτει ότι μια πλειάδα σταθμαρχών, είχαν βρει προηγουμένως δουλειά (δηλαδή προτού γίνουν σταθμάρχες) σε… φυλακές, σε νοσοκομεία, σε δικαστήρια ή ακόμα στον ίδιο τον ΟΣΕ, αλλά ως αχθοφόροι.**