ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΕΡΑ ο ΔΤΡ που πέρασε θετικός, μειώνει τις απώλειες του ο ΓΔ σχεδόν σε οριακά νούμερα, αλλαγή συναισθημάτων και δεν το γλυτώνουμε το 11ο σερί ανοδικό εβδομάδας (γέλια)...
- ΑΝΟΔΙΚΕΣ - ΠΤΩΤΙΚΕΣ: 39 - 79...
- ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΘΕΤΙΚΑ:
- ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ: Οι συνήθεις ύποπτοι... δηλ. ΦΙΕΡΑ, ΧΑΙΔΕ, ΕΒΡΟΦ, ΚΥΡΙΟ και ΝΑΥΠ, αλλά και οι ΕΛΙΝ(!!!!), ΟΛΘ(!!) ΠΑΙΡΗΣ, κ.α.
- Από το -5,6% στο -1% τα ΕΧΑΕ...
****
ΓΙΑ ΤΟ... γαμώτο του πράγματος να σας δώσω ένα συγκριτικό τεστ μεταξύ ΠΕΤΡ και ΜΟΤΟ.
ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ με τις τρέχουσες αποτιμήσεις... ΟΠΟΤΕ έχουμε
- ΜΟΤΟ: 83 εκατ. ευρώ
- ΠΕΤΡΟ: 45 εκατ. ευρώ
- ΜΟΤΟ: 102 εκατ. ευρώ
- ΠΕΤΡΟ: 113,5 εκατ.
- ΜΟΤΟ: 33,4 εκατ. ευρώ
- ΠΕΤΡΟ: 45,0 εκατ. ευρώ
- ΜΟΤΟ: 18,90 εκατ.
- ΠΕΤΡΟ: 0,80 εκατ.
- ΜΟΤΟ : 8 με 9
- ΠΕΤΡΟ: 6 με 7
- MOTO: 2,5
- ΠΕΤΡΟ: 1
- MOTO: 5
- ΠΕΤΡΟ: 4
- ΜΟΤΟ: 0,56
- ΠΕΤΡΟ: 0,02
Εστιάζει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και της αποθήκευσης ενέργειας και συνεισφέρει στην πράσινη μετάβαση της οικονομίας και στην προώθηση της μικρο-κινητικότητας. Η επένδυση αφορά στην κατασκευή γραμμής παραγωγής και συναρμολόγησης ηλεκτρικών οχημάτων πόλης, για επιχειρήσεις, αλλά και ιδιώτες, με στόχο εξυπνότερες, πιο πράσινες, ευέλικτες και οικονομικές, αστικές μετακινήσεις.
Το Ecoshift μάλιστα προχωράει ένα βήμα παραπέρα, αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα ολιστικά και κλείνει τον ενεργειακό κύκλο, με την ανακύκλωση συσσωρευτών ηλεκτρικών οχημάτων, όταν ολοκληρωθεί η διάρκεια χρήσης τους.
Το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας εμπίπτει στους πυλώνες «πράσινη μετάβαση» και «ψηφιακός μετασχηματισμός» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται κατά €5 εκατ. από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, κατά €3 εκατ. μέσω δανείου της Εθνικής Τράπεζας ενώ το υπόλοιπο ποσό θα καλυφθεί από ίδια συμμετοχή της εταιρείας.