Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Επί του πιεστηρίου, σήμερα Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023 @14:50

 

ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΕΡΑ ο ΔΤΡ που πέρασε θετικός, μειώνει τις απώλειες του ο ΓΔ σχεδόν σε οριακά νούμερα, αλλαγή συναισθημάτων και δεν το γλυτώνουμε το 11ο σερί ανοδικό εβδομάδας (γέλια)...

  • ΑΝΟΔΙΚΕΣ - ΠΤΩΤΙΚΕΣ: 39 - 79...
  • ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΘΕΤΙΚΑ: 
  • ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ: Οι συνήθεις ύποπτοι... δηλ. ΦΙΕΡΑ, ΧΑΙΔΕ, ΕΒΡΟΦ, ΚΥΡΙΟ και ΝΑΥΠ, αλλά και οι ΕΛΙΝ(!!!!), ΟΛΘ(!!) ΠΑΙΡΗΣ, κ.α.
  • Από το -5,6% στο -1% τα ΕΧΑΕ...
ΑΝΑΘΑΡΡΗΣΕ και δικαιολογημένα η ΑΝΕΚ που ξεκόλλησε από τα 0,2200 ευρώ - βγήκε BID για 37.000 τμχ στη ΒΙΟΤΕΡ στα...0,3000 ευρώ, δεν χαρίζουν κομμάτι οι της 3Α (τόσα χρόνια περίμεναν),κάτι προσπαθούν να κάνουν στην ΙΝΤΕΤ...

ΠΑΝΙΣΧΥΡΕΣ οι 4 ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ και έτσι τις θέλουμε... Εγραψε τα... 19,99 η ΜΠΕΛΑ(!).

ΜΗΝΥΜΑ: Δεν είναι μόνον οι ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΙ και οι της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ. Ξεχάσατε να μας γράψετε  τους Κυρακούληδες, τους Ανεζουλάκηδες και τους Χαϊδεμένους. (ΣΣ: και πόσο δίκαιο έχετε)

****

ΓΙΑ ΤΟ... γαμώτο του πράγματος να σας δώσω ένα συγκριτικό τεστ μεταξύ ΠΕΤΡ και ΜΟΤΟ.

ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ με τις τρέχουσες αποτιμήσεις... ΟΠΟΤΕ έχουμε

  • ΜΟΤΟ:  83 εκατ. ευρώ
  • ΠΕΤΡΟ: 45 εκατ. ευρώ
ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: 

ΠΩΛΗΣΕΙΣ 9Μ 2022
  • ΜΟΤΟ:  102 εκατ. ευρώ
  • ΠΕΤΡΟ:  113,5 εκατ.
ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ
  • ΜΟΤΟ:  33,4 εκατ. ευρώ
  • ΠΕΤΡΟ: 45,0 εκατ. ευρώ
ΚΑΘΑΡΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ
  • ΜΟΤΟ:  18,90 εκατ.
  • ΠΕΤΡΟ:   0,80 εκατ.
ΔΕΙΚΤΕΣ Ρ/Ε 
  • ΜΟΤΟ : 8 με 9
  • ΠΕΤΡΟ: 6 με 7
P/BV
  • MOTO: 2,5
  • ΠΕΤΡΟ: 1
ΕV/EBITDA 
  • MOTO:  5
  • ΠΕΤΡΟ: 4
ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΜΟΧΛΕΥΣΗΣ
  • ΜΟΤΟ:  0,56
  • ΠΕΤΡΟ: 0,02
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ φυσικά την διαφορά του πράγματος. Και δεν λέμε ότι η ΜΟΤΟ είναι υπερτιμημένη, ίσα ίσα μάλιστα. Αλλά όχι και να ψέγουμε τον ΠΕΤΡΟ γιατί... εγκλωβίζει(!). 

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ γιατί που να πάρουν χαμπάρι οι... επενδυταράδες μας

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ: Τον περασμένο Δεκέμβριο ο ΠΕΤΡΟ υπέγραψεν δανειακή σύμβαση για την πραγματοποίηση μίας νέας, σημαντικής επένδυσης, για την πράσινη μετάβαση, αλλά και την καινοτομία στην ελληνική παραγωγή. Η επένδυση με την ονομασία Ecoshift, συνολικού προϋπολογισμού €10 εκατ., χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0».

Εστιάζει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και της αποθήκευσης ενέργειας και συνεισφέρει στην πράσινη μετάβαση της οικονομίας και στην προώθηση της μικρο-κινητικότητας. Η επένδυση αφορά στην κατασκευή γραμμής παραγωγής και συναρμολόγησης ηλεκτρικών οχημάτων πόλης, για επιχειρήσεις, αλλά και ιδιώτες, με στόχο εξυπνότερες, πιο πράσινες, ευέλικτες και οικονομικές, αστικές μετακινήσεις.

Περιλαμβάνει επίσης, τη δημιουργία φορητών μονάδων μπαταριών αποθήκευσης ενέργειας για ηλεκτρικά οχήματα ή οικιακή χρήση, καθώς και μεγάλων συσσωρευτών για αποθήκευση ενέργειας σε βιομηχανίες και μεγάλες εγκαταστάσεις, μέσω επαναχρησιμοποιημένων συσσωρευτών οχημάτων. Τα παραπάνω προϊόντα στοχεύουν στην ενίσχυση της πράσινης οικονομίας, συμβάλλοντας, παράλληλα, στη μείωση του ενεργειακού κόστους.

Το Ecoshift μάλιστα προχωράει ένα βήμα παραπέρα, αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα ολιστικά και κλείνει τον ενεργειακό κύκλο, με την ανακύκλωση συσσωρευτών ηλεκτρικών οχημάτων, όταν ολοκληρωθεί η διάρκεια χρήσης τους.

Το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας εμπίπτει στους πυλώνες «πράσινη μετάβαση» και «ψηφιακός μετασχηματισμός» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται κατά €5 εκατ. από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, κατά €3 εκατ. μέσω δανείου της Εθνικής Τράπεζας ενώ το υπόλοιπο ποσό θα καλυφθεί από ίδια συμμετοχή της εταιρείας.