Μεσίστια η Σημαία αλλά ανάποδα. Σε Κυβερνητικό Κτήριο... Ελλάδα 2023
- Αφού δεν έβαλαν την σημαία της Ουρουγουάης πάλι καλά να λέμε.
**
Καταγγελίες για το Τραμ: «Η τηλεματική δεν λειτουργεί, δεν συνεργάζονται οι συρμοί με τα φανάρια»
**
Viral έγινε η ανάρτηση μηχανολόγου-μηχανικού για την τραγωδία στα Τέμπη: «Το να λέμε για ανθρώπινο λάθος είναι σαν να λέμε ότι φταίνε οι ανάδρομοι πλανήτες»
**
Κ.ΝΤ: ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΟ! Βλέπω όλα τα 20χρονα φοιτητούδια! Ρε παιδιά, είναι όλα καθαρά, πλυμένα, ευγενικά! Πού βρίσκονται όλοι αυτοί οι βρωμιάρηδες που βλέπουμε έξω από τα πανεπιστήμια να σπάνε, να καίνε και να χαλάνε;;;
ΝΙΚΗ ΤΖΑΒΕΛΛΑ: Αναλαμβάνεις διοικητικά υπεύθυνος ενός Οργανισμού που αφορά την ασφάλεια μεταφοράς ανθρώπων .
Οσοι διετέλεσαν σε αυτή την θέση , τι σκ… κάνανε τόσα χρόνια , δεκαετίες , για να διασφαλίσουν την ΑΣΦΑΛΕΙΑ;; Αδιανόητο !! Τι κάνανε;;;; Δεν το χωράει το μυαλό μου !!**
Ρωτάει η "άλλη" τον πατέρα αγνοουμένου ! "Πόσο πόνο νοιώθετε που χάθηκε ο γιός σας !!" ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!! ΣΚΑΣΤΕ!!!
****
ΒΒ: Κάποια στιγμή πρεπει να γίνουμε υπευθυνο κράτος. Αξιολογήσεις παντου και δη σε όλες τις υπεύθυνες θέσεις. Χρειαζόμαστε οριστικές λυσεις. Υπάλληλοι ιδιωτικου δικαίου όπως ήταν παλια . Το ΠΑΣΟΚ με τους συνδικαλιστές διέλυσαν τη χώρα. Αυτό πρεπει να αλλάξει οριστικά.
**
Ο πρωθυπουργός χτες, θα εγκαινίαζε ένα κέντρο σηματοδότησης σιδηροδρόμων στην Θεσσαλονίκη, το οποίο δεν υπάρχει. Αυτή είναι η εικόνα της χώρας τα τελευταία 3 χρόνια Διαφήμιση της ανυπαρξίας...
**
Νομίζω δεν θα καταλάβω ποτέ πως γίνεται να έχεις χάσει δικούς σου ανθρώπους και να έχεις το κουράγιο και την όρεξη να βγαίνεις στα κανάλια να κάνεις δηλώσεις
**
Xenia Kounalaki
**
Κ.Π: Εγώ το τρένο έμαθα να το γράφω τραίνο, το κτίριο κτήριο και το αβγό, αυγό.
**
«Ηταν η κακιά η στιγμή», φέρεται να δήλωσε χθες ο μοιραίος σταθμάρχης. Πόσες φορές έχουν κρυφτεί η ανεπάρκεια και η γύμνια του ευρύτερου ελληνικού κράτους πίσω από ανάλογες φράσεις; Αλλοτε τα ρίχνουμε σε κάποια απροσδόκητη «στραβή» και άλλοτε αναφωνούμε «μα, αυτή είναι η Ελλάδα».
Θυμάμαι ακόμη την πρώτη φορά που άκουσα έναν αξιωματικό να εξηγεί γιατί το κράτος δεν είχε συλλάβει τη «17 Νοέμβρη». «Θέμα τύχης», εξήγησε και όταν ρωτήθηκε τι εννοεί, έδωσε ένα παράδειγμα: «Ε, να, όταν τους είχαμε όλους στα Σεπόλια, δεν κάναμε ζώνη γύρω τους και ξέφυγαν. Θέμα τύχης, η κακιά η στιγμή». Και στο Μάτι έφταιγε η «κακιά η ώρα». Και, και, και…
Το ζήτημα είναι ότι οι «στραβές» θα γίνουν. Νομοτελειακά. Για να τις αντιμετωπίσεις χρειάζονται επαγγελματισμός, εκπαίδευση, συνεχείς ασκήσεις, αξιολόγηση στελεχών, απόλυτη πειθαρχία και προσήλωση στα πρωτόκολλα και στις αναγκαίες διαδικασίες.
Ειδικά όταν δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά συστήματα και αυτοματισμοί που να εγγυώνται ότι το ατύχημα είτε θα αποτραπεί είτε τουλάχιστον θα υπάρξει μια έγκαιρη προειδοποίηση, όλη η ευθύνη πέφτει σε έναν ή δύο ανθρώπους. Οι οποίοι έχουν μπολιαστεί από το φαινόμενο της ΔΕΚΟποίησης που έχει καταφέρει να επηρεάσει και τη λειτουργία ζωτικών υπηρεσιών του κράτους. Την κρίσιμη ώρα φαίνονται η γύμνια και η εγκληματική ανεπάρκειά τους.
Οι πολιτικοί μας αντιλαμβάνονται πολύ γρήγορα τη σαπίλα και το μπάχαλο. Το ένστικτό τους είναι να τα κρύψουν όλα κάτω από το χαλί. Κανείς τους δεν θέλει να πάρει δραστικές αποφάσεις. Ξέρουν ότι ο ΟΣΕ και πολλές ακόμη υπηρεσίες θέλουν ουσιαστικά ξήλωμα και ξαναχτίσιμο. Προτιμούν την αδράνεια για να μην μπλέξουν με συνδικαλιστές και κομματικούς παράγοντες. Αποφεύγουν στιγμιαία το πολιτικό κόστος, αλλά στο τέλος το πληρώνουν πολλαπλάσια.
Ο ΟΣΕ είναι, βεβαίως, μια ξεχωριστή περίπτωση. Στα αυτιά μου αντηχούν τα λόγια ενός πολύ έμπειρου πολιτικού που κυβέρνησε τον τόπο και ο οποίος έλεγε πριν από πολλά χρόνια «να ξέρεις, ο ΟΣΕ θα είναι ένας από τους λόγους που θα χρεοκοπήσουμε». Ηταν μια τεράστια μαύρη τρύπα στην οποία πετάχθηκαν δισεκατομμύρια από τους φόρους του ελληνικού λαού και τα ευρωπαϊκά κονδύλια.
Ηταν και είναι η απόλυτη μαύρη κηλίδα για ένα πολιτικό σύστημα που, ακόμη και όταν δεν ωφελήθηκε από τη σπατάλη, έδειξε ασύλληπτη ατολμία και αδιαφορία στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Η ευθύνη, λοιπόν, μπορεί να ανήκει τυπικά στον σταθμάρχη. Σίγουρα όμως δεν ευθύνονται μόνο αυτός και η… «κακιά η ώρα».
Η μεγάλη ευθύνη ανήκει σε όσους διοίκησαν αρμόδια υπουργεία και φορείς, γεγονός που αναγνώρισε με την –ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα– παραίτησή του ο κ. Καραμανλής. Είναι η ανικανότητα, η φαυλότητα ή η ατολμία ενός πολιτικού συστήματος που οδήγησαν συμπολίτες μας στον θάνατο.