Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Καλλιόπη Βαρδάκα: Το καθημερινό ενημερωτικό του Stock Partners (Κυριακή 5 Μαρτίου 2023)

 

**

Βλέπω μια παλιά ελληνική ταινία με Γκιωνάκη, Ριζο και Χατζηχρήστο. Ο Χατζηχρηστος θέλει να γίνει βουλευτής και ο Ριζος που είναι ήδη , τον αποτρέπει, όποτε ο Χατζηχρηστος του λέει: Εσυ γιατι δεν φεύγεις; Εγώ, λέει ο Ριζος, δεν ξέρω να κανω τίποτε άλλο! Βουλευτής σπούδασα!

**

Ένοχος για 2 πράξεις παράβασης καθήκοντος ο Παπαγγελόπουλος με απόφαση του ειδικού δικαστηρίου. Ο Σύριζα με ανακοίνωση λέει πως αφήνει την απόφαση στην κρίση της ελληνικής κοινωνίας. ΟΧΙ γελοίοι, ηταν στην κριση της ελληνικης δικαιοσύνης & αυτή τον εκρινε ΕΝΟΧΟ!

**

ΒΑΣ.ΣΟΥΛΑΔΑΚΗ:  Το να συγκρίνουν τις τραγωδίες σε Μάτι και Τέμπη για πολιτικό όφελος είναι η απόλυτη χυδαιότητα.

Ο απόλυτος κυνισμός. Λυπάμαι για την κατάντια των φανατικών κομματικών. Αρρώστια μεγάλη.

**





















**

ΠΟΛΑ ΖΟΥΓΑΝ: Εχουμε και τον Σκρέκα με το νερό αυτές τις μέρες και λέω μήπως ο κύριος αυτός έχει καμμιά ιδέα ποιόν να θυσιάσουμε σε καμμιά πηγάδα. Και νομίζω δικαιολογημένα θυμήθηκα εκείνο το σύνθημα που έλεγε "Το πάθος για το χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα".

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "κάποτε, έγιναν τα δύο ατυχήματα στα Τέμπη, με τα πούλμαν και δόθηκε η ευκαιρία να γίνει μιά Υπέροχη Εθνική Οδός!!! ελπίζω, τώρα, με αυτό το ατύχημα, να φτιάξουμε και ένα Υπέροχο και Σύγχρονο, σιδηροδρομικό δίκτυο !!! Παύλος Τσίμας Δημοσιογράφος Ελλάδα 2023"
Όλες οι αντιδράσεις:
99

****

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΚΟΥΜΠΟΥΡΗΣ

Λυπάμαι που ως δημοσιογράφοι γίναμε «βαποράκια», αχθοφόροι και υμνητές των τεράστιων έργων υποδομής των γνωστών μεγαλοεργολάβων – που ελέγχουν όλα τα media - και παραμερίσαμε το πραγματικό ρεπορτάζ και τον έλεγχο της εξουσίας. Λυπάμαι που δεν φωτίσαμε όπως θα έπρεπε το τεράστιο ΕΓΚΛΗΜΑ της παραμέλησης αυτού του ευλογημένου μέσου, του τρένου, που σε όλη την Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο είναι προτεραιότητα. Λυπάμαι που συνδράμαμε στο διαρκές αυτό έγκλημα.
Το τρένο δεν το χρησιμοποιούν οι… τράπερ, οι κάγκουρες και οι διάφοροι νεόπλουτοι αλήτες, αλλά το χρησιμοποιούν πρωτίστως οι βιοπαλαιστές, οι μεροκαματιάρηδες, οι δάσκαλοι, οι υπάλληλοι, οι μαθητές, οι φοιτητές, οι γιαγιάδες και οι παππούδες μας. Στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης, του νεοπλουτισμού, στην Ελλάδα των εργολάβων που ελέγχουν τα media, αυτό το μέσο υποβαθμίστηκε με ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ τρόπο.
Λόμπι μεγαλοεργολάβων που ελέγχουν εφημερίδες, κανάλια και sites, από το ‘90 και μετά, επέβαλαν τη δική τους πραγματικότητα, με υπερκοστολογήσεις δημοσίων έργων και οδικών αρτηριών, χωρίς κανέναν ουσιαστικό έλεγχο. Ίσως και λόμπι εταιρειών καυσίμων επίσης να συνέδραμαν σε αυτό το έγκλημα. Αυτή η υποβάθμιση έστειλε στον Άδη τόσους νέους ανθρώπους. ΕΓΚΛΗΜΑ.
Σε μια εποχή σχεδόν θεοποίησης της ΠΡΑΣΙΝΗΣ, βιώσιμης ανάπτυξης και του… ESG (περιβάλλον, κοινωνία, εταιρική διακυβέρνηση), σε μια εποχή που απαγορεύτηκε το καλαμάκι του φραπέ, σε μια εποχή που γέμισαν τα βουνά ανεμογεννήτριες, το ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ τρένο όχι μόνο το χρεοκόπησαν, αλλά το ποδοπάτησαν, το έλιωσαν, το κατέκλεψαν, το σκότωσαν. Είμαστε συνένοχοι. Όλοι μας, στο ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΊ.
* Οι πολιτικοί και ΟΛΟΙ οι υπουργοί από το ‘80 και πέρα που είχαν αρμοδιότητα για τις δημόσιες συγκοινωνίες. Θα πρέπει να ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ όλοι. Στο βαθμό που τους αναλογεί. Τι έκαναν, τι δεν έκαναν.
* Οι διοικήσεις του ΟΣΕ. Όλες. Τι έκαναν, τι δεν έκαναν, γιατί δεν τα έκαναν. Πως ο ΟΣΕ έγινε η μεγαλύτερη… χοάνη καταστροφής δισεκατομμυρίων ευρώ;
* Οι δημοσιογράφοι που γίναμε αχθοφόροι κρατώντας… λιβανιστήρια για τους εγχώριους μεγάλους «επενδυτές», αλλά ΣΚΟΤΩΣΑΜΕ το ρεπορτάζ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ. Τόσο μπορώ…
* Οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ στο βαθμό που αληθεύει ότι κατέστρεφαν (διαχρονικά) κάθε προσπάθεια τεχνολογίας και εκσυγχρονισμού για να περιφρουρήσουν τις θεσούλες τους. Το κρίμα στο λαιμό σας, ο εφιάλτης θα σας ακολουθεί σε όλη σας τη ζωή!
* Οι… αθίγγανοι (τσιγγάνοι, γύφτοι, ρομά ή ανακυκλωτές) στο βαθμό που τους αναλογεί η καταστροφή κάθε καλωδίωσης εδώ και τρεις δεκαετίες για το χαλκό. Το κρίμα στο λαιμό σας και για εσάς, ο εφιάλτης θα σας ακολουθεί σε όλη σας τη ζωή!
Ιφιγένεια, Αθηνά, Θώμη, Χρύσα, Γιώργο, Θανάση, Βάγια, Ελπίδα, Αναστασία, Κλαούντια, Δημήτρη, Γιάννη… συγγνώμη. Το πολίτευμα κονσομασιόν που φτιάξαμε στη μεταπολίτευση και η ΔΙΚΤΑΤΟΡΊΑ των ΜΕΤΡΙΩΝ, των ρουσφετολόγων και των αμόρφωτων, σας σκότωσε. Όταν ένα πανεπιστήμιο όπως το ΑΠΘ θρηνεί ΕΝΝEΑ ΝΕΚΡΟYΣ ΦΟΙΤΗΤΈΣ σε ΚΑΙΡΟ ΕΙΡΗΝΗΣ, αυτό είναι… ΥΒΡΙΣ και ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ για μια χώρα. Ντροπή σε όλους μας!
Ο θάνατός σας ήταν πραγματικά άδικος. Δεν ορίσατε εσείς τη μοίρα σας. Δεν οδηγήσατε επικίνδυνα ή υπό την επήρεια αλκοόλ. Δεν οδηγήσατε χωρίς δίπλωμα. Δεν κάνατε επικίνδυνους ελιγμούς στο δρόμο. Πήρατε το τρένο, αυτό το… ασφαλές και οικολογικό μέσο, να πάτε στον προορισμό σας.

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΑΙΔΙΑ. Εδώ και πολλά χρόνια δεν πιστεύω σε… Αγγέλους, Θεούς και δαίμονες, αλλά πιστεύω ότι – ειδικά για εσάς – η λέξη καλό παράδεισο σε έναν καλύτερο κόσμο, ταιριάζει… Προσωπικά, μου απαλύνει, έστω και λίγο την ψυχή… Εύχομαι να αντέξουν οι δικοί σας άνθρωποι το βάρος… Και εσείς αυτό θα θέλατε. Να αντέξουν…

**










***














**

ΑΡΕΤΗ ΣΙΔΗΡ: Όχι αγαπητέ πρωθυπουργέ! Δεν είναι έτσι ακριβώς! Βεβαίως δεν φταις ,ουτε αμφισβητώ τη θλίψη και την λεβεντιά του υπουργού Κ Κ που παραιτήθηκε! Αλλά όταν οι εργαζόμενοι επισημαίνουν λάθη που πρέπει να διορθωθούν οι υπουργοί πρέπει να τους λαμβάνουν υπόψη διότι οι ceo έχουν την μύτη ψηλα!

Από την άλλη πλευρά σ αυτό το τραγικό δυστύχημα ο Σταθμάρχης που ανέλαβε την ευθύνη και ο κάθε ένας που εργάζεται σε οποίες συνθήκες τι εκπαίδευση έχει; Είναι αλήθεια όσα γράφονται για την απειρία του;;; Απαντήσεις ΤΩΡΑ! Ένα αδιανόητο δυστύχημα! Τόσες ζωές άδικα χαμένες!!!
**
Η Τσιμτσιλή ρώτησε τον πρώην Σταθμάρχη Λάρισας γιατί όταν ο ένας μηχανοδηγός είδε τα φώτα του άλλου δεν φρέναραν… Το ένα τρένο έτρεχε με 120χλμ/ώρα και το άλλο με 160χλμ/ώρα.
Είδε κανείς τα μαλλιά μου?
**























**
Αναρωτιέμαι τι θα έχει συμβεί στον ελληνικό τουρισμό ύστερα από αυτή την καταστροφή. Ύστερα από την κοινοποίηση ότι ούτε οι αεροπορικές πτήσεις είναι ασφαλείς και ππαραπέμφθηκε και για αυτές στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα. Μία χώρα υπανάπτυκτη που υποδύεται την ανεπτυγμένη ενώ καταρρέει κάθε μέρα και πιο πολύ.

  • Αναρωτιέμαι όμως επίσης τι θα είχε συμβεί αν στο δεύτερο και στο τρίτο βαγόνι ήταν ένα αμερικάνικο δημοτικό σχολείο, το οποίο είχε έρθει με τους συνοδούς τους στην Ελλάδα για διακοπές. Αν θα τολμούσε η ελληνική κυβέρνηση να επιχειρήσει να στήσει την επιτροπή με υπουργό Υποδομών στον γαμπρό του συμβούλου του μεγαλύτερου εργολήπτη του ΟΣΕ και μέλος της επιτροπής τον πρώην διοικητή για να κρίνει τον εαυτό του.

Αν θα έρχονταν εδώ οι Αμερικανοί με τον τρόπο που ξέρουν να κάνουν τις έρευνες και τις αναλύσεις και δεν θα έλεγαν στην Ελλάδα ότι ή θα τα αναλάβουμε όλα εμείς και θα ξεκινήσει καινούργιο σχέδιο μάρσαλ η θα σας στείλουμε στον τρίτο κόσμο μέχρι να βάλετε όλους τους υπαίτιους μαζί και τους πολιτικούς ισόβια στη φυλακή.

  • Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο έπρεπε να ξυπνήσουμε από το μύθο της αιώνιας ατιμωρησίας του ενός και μοναδικού προφήτη της χώρας μέσα στα δάκρυα, μέσα στη φρίκη και μέσα σε αυτήν την πένθιμη σιγή.
Απο Γ.Θωμαιδη

**
Στο Οργανόγραμμα της HELLENIC TRAIN ήταν απαραίτητη η λειτουργία για 2.200 άτομα εξειδικευμένα.
Αντι αυτών εργάζονται μόνον 700 άτομα!
Οπότε τα κέρδη τους αυξάνονται κατά 30 εκ € τον χρόνο από την απουσία με ολέθριες συνέπειες για όλον τον κόσμο που μετακινείται με το τραίνο!!!
**

































****




















***
ΣΤΕΛΙΟΣ ΟΡΦΑΝ: Σταματήστε να ψάχνετε τα αίτια...λίγη απλή λογική ψάξτε.
Η πιο άκαιρη και άχρηστη δήλωση αυτού του τριημέρου, λόγω του τραγικού δυστυχήματος, ήταν η εξής: "...θα μάθουμε τα αίτια αυτής της τραγωδίας και θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να μην ξανασυμβεί ποτέ κάτι τέτοιο." Δεν μπορώ να καταλάβω τι νόημα είχε αυτή η δήλωση ή και υπόσχεση. Ποιο ακριβώς μυστήριο υπάρχει στην υπόθεση της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών;
Τα αίτια είναι γνωστά εδώ και χρόνια και μάλιστα έχουν φθάσει και στα αυτιά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που μας παρέπεμψε πριν ένα μήνα περίπου στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης λόγω μη συμμόρφωσης με τους κανόνες για τις σιδηροδρομικές μεταφορές.

  • Εδώ και χρόνια - σύμφωνα με καταγγελίες συνδικαλιστών και εργαζομένων που δνε διαψεύδονται από την κυβέρνηση- τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που θα έπρεπε να λειτουργούν –και που τα έχουμε πληρώσει για να λειτουργούν– δεν λειτουργούν. Τα φωτοσήματα, η τηλεδιοίκηση και τα συστήματα επικοινωνίας το ίδιο. Ποια ακριβώς απορία υπάρχει που πρέπει να λύσουμε;
Τα αίτια γνωστά λοιπόν. Αυτό που πρέπει να μάθουμε είναι ποιοι φταίνε. Σίγουρα και 100% φταίει ο σταθμάρχης δεν το συζητάμε. Όμως δεν φταίει μόνο αυτός. Δύο τρένα στη μία και μόνη σιδηροδρομική διαδρομή που έχει η Ελλάδα (Αθήνα - Αλεξανδρούπολη) που ταξιδεύουν χωρίς να πάρει κανείς χαμπάρι στην ίδια γραμμή, σε αντίθετες κατευθύνσεις, αποτελούν απόδειξη ότι η χώρα τόσο καιρό είχε τα τραίνα σε κίνηση και στηριζόταν στην τύχη, στην ευσυνειδησία και στο greek filotimo του εκάστοτε σταθμάρχη.

  • Πιάσε τα αυγά και κούρευτα και όλα αυτά εν έτη 2023. Στον καιρό της αυτοματοπίησης των πάντων εμείς κουρεύουμε αυγά και το ονομάζουμε Ελλάδα 2.0 όταν οι υπόλοιπες Δυτικές χώρες είναι στην έκδοση 14.1.
Αν ήμουν Πρωθυπουργός θα περίμενα μερικές μέρες και θα έβγαινα με διάγγελμα να ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ με όποιο τρόπο πίστευα καλύτερο. Θα τελείωνα με ένα ειλικρινέστατο ΣΥΓΝΩΜΗ από όλους και όλες και θα ζητούσα τη λαική ετυμηγορία. Είναι ρίσκο με όρους πολιτικής, όμως είναι τίμιο με όρους ηθικής ενώ η κίνηση αυτή αποτελεί και αποδοχή ευθύνης, αυτή που δεν την θέλει κανείς στη χώρα μας.
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΦΥΓΑΝ.
ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΣΟΥΝ ΑΦΗΣΑΝ ΠΙΣΩ.
Υ.Γ. Οι καραγκιόζηδες πολιτικοί, παρατρεχάμενοι, κολαούζοι, μαθητοπατέρες και εργατοπατέρες που πάνε να εκμεταλλευτούν την τραγωδία απλά και δημοκρατικά θα πρέπει να βρουν μόνο την ψήφο τους άντε και των λίγων όμοιων τους, για να υπάρξει μια αχνή ΕΛΠΙΔΑ στον τόπο μας.
**
EvangeliaAdamopoulou
κ.
@nkerameus
εάν δεν ξεσκίσετε σε αγωγές, μηνύσεις και αποζημιώσεις τους τύπους αυτούς, την επόμενη φορά θα κάνουν τέρατα. Οι εν λόγω ήταν κ σίγουροι κ έλεγαν ότι είχαν διασταυρώσει τις πηγές ! Όχι άλλη αστική ευγένεια με το ψέμα, τον εμετό κ την ανηθικότητα! Ως εδώ!
**
Τελείωσε δημοτικό, ήταν κτηνοτρόφος, δούλεψε στο υπουργείο παιδείας ως αχθοφόρος κουβαλώντας βιβλία για 10 χρόνια. Κατέληξε ως κομματόσκυλο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ ΑΕ Σταθμάρχης με μισθό 3,5 χιλιάρικα…Είναι το πολιτικό σύστημα κλακαδόροι που το ακολουθούν ηλίθιε..