Σάββατο 11 Μαρτίου 2023

Καλλιόπη Βαρδάκα: Το καθημερινό ενημερωτικό του Stock Partners (ΣΑΒΒΑΤΟ 11 Μαρτίου 2023)

 

***

Γιατί σας προκαλεί εντύπωση που λέει ο Σπίιρτζης ότι «ο ΟΣΕ λειτουργούσε άψογα επί ΣΥΡΙΖΑ». 


Εδώ έκαναν εγκαίνια του μετρό της Θεσσαλονίκης το 2018 και ο άλλος περίμενε το συρμό στην αποβάθρα. 


***
Ο Τόσκας δεν φταίει για το Μάτι
Ο Κοτζιάς δεν φταίει για τη Μακεδονία
Ο Παππας δεν φταίει για τα κανάλια
Ο Παπαγγελόπουλος δεν φταίει για τη Novartis
Ο Γιανης δεν φταίει για τις ουρές στα ΑΤΜ
Ο Σπιρτζης δεν φταίει για τον ΟΣΕ Ο Τσίπρας δεν φταίει για τίποτα, ΕΧΕΙ το ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟ
***
Σπίρτζης: " Δεν ισχύει ότι όλοι φταίμε - ο σύριζα δεν φταίει"
Δεν φταίει ούτε για: ⭕ Την παύση της σύμβασης 717/14
⭕ Τη μείωση προϋπολογισμού ΟΣΕ από 120εκ σε 40εκ. ⭕ Το δυστύχημα στο Άδενδρο το 2017⭕ Το ξεπούλημα της ΤΡΕΝΟΣΕ
Ντράπηκε και η ντροπή.
***
Τον ξαμόλυσαν με την πρώτη δημοσκοπηση, ξεδιάντροπα. Αυτό δείχνει πόσο ηλίθιο περνάνε τον λαό. Έτσι εξηγείται και το ότι μας φλομώνουν στο παραμύθι. Είναι σίγουροι ότι το τρώμε. Περνιούνται για τέρατα ευφυίας!
Image

***
Δεν έχω καταφέρει ακόμα στην ζωή μου να δω: -Μαμούθ να κολυμπάει στην Αλάσκα -Τον τάφο της νεκρής Μαρίας στον Έβρο -Και αριστερό να αναλάβει ευθύνες.. Όσο ζω ελπίζω όμως..
***
Και η Νέα Δημοκρατία ας διυλίζει τον κώνωπα για τη Σοφία Νικολάου, όταν η Αριστερά καταπίνει την κάμηλο της καταδίκης του Νίκου Παππά. Ο πρωθυπουργός ας αναλαμβάνει και ευθύνες που δεν του αναλογούν, όταν οι συνυπεύθυνοι, με θράσος, ζητούν και τα ρέστα...
***
Ο Βαρουφάκης έσπρωξε & τραμπούκισε μαζί με οπαδούς του Ρώσο αντικυβερνητικό διότι με ελάχιστα λόγια διέλυσε το πουτινικό του αφήγημα για την Ουκρανία. Φοβεροί δημοκράτες.
https://twitter.com/i/status/1634269868097695744
***
Αναρωτιούνται γιατι τους βρίζει ο κόσμος δημοσιογράφο που εκφράζονται ως κομματικά στελέχη!!!
***
Χθες ο #Βαρουφακης έδιωξε Ρώσο αντικαθεστωτικό από εκδήλωσή του, λέγοντας "this is our event. Go away". Σήμερα οι αναρχικοί που θεωρούν τα Εξάρχεια τσιφλίκι τους, τον ξυλοκόπησαν. Έτσι τους έμαθαν, έτσι φέρονται.
***
Επί ΣΥΡΙΖΑ λειτουργούσε τέλεια όχι μόνο ο ΟΣΕ αλλά και το μετρό Θεσσαλονίκης.


***

«Σε μια στιγμή που χρειάζεται σοβαρή και ουσιαστική συζήτηση και ανάδειξη και ανάληψη ευθυνών, ο κ. Σπίρτζης, που ήταν υπουργός επί 4,5 χρόνια, αρνείται οποιαδήποτε ευθύνη για τα προβλήματα και τις καθυστερήσεις στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου. Ο ΣΥΡΙΖΑ, με την ανακοίνωσή του, καλύπτει απόλυτα τον κ. Σπίρτζη», συνεχίζει το κυβερνών κόμμα.

Και προσθέτει: Παραθέτουμε κάποιες πρώτες απαντήσεις στα πολλά ψέματά του:

*Ψέμα:* «Παραδώσαμε το 68% του έργου, αλλά η Αlstom δεν υπέγραφε τις μελέτες»

*Αλήθεια:* Η σύμβαση, η οποία ξεκίνησε στο τέλος του 2014, ενώ θα έπρεπε να ολοκληρωθεί ως το 2016, αναπτύχθηκε έως το 2017 μερικώς. Είχε υπάρξει παράδοση του 32% του παραδοτέου, στο οποίο δυστυχώς, όμως, «υπήρχαν σοβαρότατα σφάλματα, κατ’ αποτέλεσμα ένα ποσοστό όχι πάνω από 18% ήταν αυτό που ήταν γνήσια λειτουργικό τα δύο αυτά χρόνια. Το υπόλοιπο χρειαζόταν να ανακατασκευασθεί. Το 2017 σταματά στην πραγματικότητα η εφαρμογή της σύμβασης γιατί προέκυψαν σοβαρότατα λάθη στην εφαρμογή». Επιπλέον, το περίφημο 68% αναφέρεται σε ποσοστά απορρόφησης των χρηματοδοτήσεων και όχι σε λειτουργικά τμήματα τα οποία παραδόθηκαν επί των ημερών ΣΥΡΙΖΑ στον ΟΣΕ για χρήση. Συγκεκριμένα: επί θητείας ΣΥΡΙΖΑ παραδόθηκαν 17 σταθμοί, σε σύνολο 52, εκ των οποίων οι μισοί ανακατασκευάστηκαν επί κυβέρνησης ΝΔ αδαπάνως για το δημόσιο και κατασκευάστηκαν 19 επιπλέον. Σχετικά με το ETCS, μέχρι το 2020 είχαν παραδοθεί μηδέν (0) σταθμοί, ενώ μεταξύ 2020-2023 παραδόθηκαν 21 σταθμοί για χρήση στον ΟΣΕ, ήτοι το 40% του έργου.

Τραγωδία στα Τέμπη: Θρήνος στην κηδεία της Φραντζέσκας Μπέζα – Την κήδεψε ο ιερέας που την είχε βαπτίσει

*Ψέμα:* «Στη Λάρισα υπήρχε και δεύτερο σύστημα τηλεδιοίκησης που υπέστη βλάβη το 2019 και κάηκε και δεν το έφτιαξε κανείς. Γιατί δεν το έφτιαξε κανείς; 9,5 δισ. απευθείας αναθέσεις έκαναν».

*Αλήθεια:* Το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε πλήρως από τον Νοέμβριο του 2022. Το 2017 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε ο τοπικός σταθμός σηματοδότησης στη Λάρισα. Η τηλεδιοίκηση ήταν ενεργή, όμως, σύμφωνα με έγγραφο του ΟΣΕ, δεν λειτουργούσε, δεν τους επέτρεπε να δουν τίποτα πλην ενός πολύ μικρού τμήματος, μέχρι την πυρκαγιά του 2019, οπότε και καταστράφηκε. Ο νέος τοπικός σταθμός παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ τον Νοέμβριο του 2022 και έκτοτε ήταν πλήρως λειτουργικός. ‘Αρα ο σταθμάρχης θα μπορούσε και να χαράξει ηλεκτρονικά την πορεία και να δει το τρένο για 5,5 χιλιόμετρα. Δεν έκανε τίποτα από τα δύο. Την ίδια ημέρα τα υπόλοιπα δρομολόγια έγιναν κανονικά με αυτόματη χάραξη, κάτι που αποδεικνύει ότι το σύστημα λειτουργούσε πλήρως.

*Ψέμα:* «Επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν πάντα 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό»

*Αλήθεια:* Ποτέ δεν υπήρχε υποχρέωση για δύο σταθμάρχες. Αρκεί να κοιτάξει κάποιος τους πίνακες υπηρεσίας για να το διαπιστώσει. Υπάρχουν 3 βάρδιες στις οποίες επιμερίζεται το έργο. Το ρυθμιστικό πλαίσιο προβλέπει ότι ο προϊστάμενος είναι εκείνος που καθορίζει τις βάρδιες. Ο ΣΥΡΙΖΑ ουδέποτε άλλαξε το πλαίσιο για να καταστήσει τους 2 σταθμάρχες υποχρεωτικό.

*Ψέμα:* «Κάναμε ειδική πρόσκληση για να βγουν έκπτωτοι οι εργολάβοι»

*Αλήθεια:* Αυτό είναι κάτι που ποτέ δεν έκανε ο κ. Σπίρτζης. Είναι ένα ακόμη από τα πολλά που ο ΣΥΡΙΖΑ εκ των υστέρων προβάλλει, αλλά ουδέποτε έπραξε.

*Ψέμα:* «Όταν ήμουν Υπουργός μπορούσες να δεις πού ήταν το κάθε τρένο»

*Αλήθεια:* Ο κ. Σπίρτζης συγχέει το σύστημα τηλεδιοίκησης που δείχνει ακριβώς πού βρίσκεται κάθε αμαξοστοιχία, δηλαδή σε ποια συγκεκριμένη γραμμή ανόδου ή καθόδου, και το σύστημα απλής πλοήγησης το οποίο δείχνει μόνο τη γενική θέση ενός οχήματος. Στην πραγματικότητα, υπήρχε ένα σύστημα GPS το οποίο όμως δεν έδειχνε σε ποιες ράγες κινείται το τρένο, αλλά απλά το στίγμα της τοποθεσίας του. Άρα, όταν υπάρχουν δύο γραμμές, όπως εν προκειμένω, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση ο σταθμάρχης να δει αν κινείται στη σωστή ή στη λάθος γραμμή. Συνεπώς, δεν είχε απολύτως κανένα ωφέλιμο αποτέλεσμα. Αντιθέτως, στο τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης, που είναι σε λειτουργία από τον Νοέμβριο του 2022 στη Λάρισα, ο κάθε σταθμάρχης μπορεί να δει ακριβώς τη γραμμή πάνω στην οποία κινείται η αμαξοστοιχία, πριν την είσοδο του τρένου στον σταθμό και μετά την αναχώρησή του. Αυτό το σύστημα έως τον Σεπτέμβριο θα έχει εγκατασταθεί σε όλον τον κύριο άξονα».

Η ΝΔ καταλήγοντας αναφέρει: «Έχει απευθυνθεί πρόσκληση στον κ. Σπίρτζη να παραστεί στην Επιτροπή Μεταφορών και Εμπορίου της Βουλής σε κατ’ αντιπαράσταση συζήτηση με τον υπουργό Επικρατείας αρμόδιο για θέματα μεταφορών κ. Γεραπετρίτη, προκειμένου να αποτυπωθεί με έγγραφα και στοιχεία η πραγματική κατάσταση. Ο κ. Γεραπετρίτης θα είναι εκεί. Ο κ. Σπίρτζης θα είναι;».

***

𝝥𝝦𝝮𝝩𝝖𝝝𝝠𝝜𝝩𝝦𝝞𝝖 𝝚𝝪𝝦𝝮𝝥𝝜𝝨 𝝜 𝝬𝝦𝝪𝝨𝝜 𝝖𝝢𝝢𝝖 𝝟𝝤𝝦𝝖𝝟𝝖𝝟𝝜 𝝨𝝩𝝖 𝟭𝟬𝝡. ! ➼ Η Άννα Κορακάκη κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 10μ. αεροβόλο πιστόλι γυναικών στο αντίστοιχο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που διεξάγεται στο Ταλίν.



***
Κανένας ανίκανος κοπρίτης δεν θέλει να αξιολογηθει και να φανει η ανικανότητα και κοπριτοσύνη του...Η κοινωνία ομως αδιαφορει για το τί θέλει ο κοπρίτης..

***





***
Λογικό στο ΣΥΡΙΖΑ να μην βρίσκουν λάθη στη δίκη τους διαχείριση. Προσπαθούν να κατευθύνουν την οργή των ψηφοφόρων προς την κυβέρνηση. Επίσης λογικό η κυβέρνηση να λέει πως φταίνε όλοι. Προσπαθεί να σπρώξει την οργή προς το σύνολο του πολιτικού συστήματος (και να τη μοιραστεί)